Drugi čas teorije
Na drugom
času je bilo reči o ciljevima I zadacima sportskog treninga. Definisali
smo značaj samog treninga I njegove uloge u razvoju savremenog čoveka. Govorili
smo o antropološkim karakteristikama sportista I određivanju tzv. “jednačine
uspeha”. Nakon toga smo prešli na objašnjavanje trenažnih stimulusa koji igraju
bitnu ulogu u sklapanju optimalnih treinga.
Ovaj deo nastave
je bio posvećen strukturi sportskog treninga I značaju kratkoročnog I
dugoročnog planiranja. Govorili smo o trenažnim ciklusima I njihovom značaju za
svakog sportistu. Bilo je reči o značaju kontinuiteta u treniranju I
usmerenosti na prave stvari. Objašnjeni su pojmovi kompenzacije I
superkompenzacije u trenažnom procesu, kao I različite metode merenja trenutne
sportske kondicije.
Bilo je
reči i o razlici između aerobne I anaerobne kondicije, kao I načinima za
njihovo poboljšanje. Govorili smo o različitim vrstama sporta I značaju aerobne
I anaerobne kondicije za svaki ponaosob. Objašnjeni su termini “anaerobnog
praga” I “VO2max”. Na kraju smo se fokusirali na zamor sportista I tehnike
oporavka koje su podjednako bitne kao I sam trening.
Drugi čas
prektične nastave
Drugi čas
praktičnog dela je počeo pitanjima koja su studenti imali vezano za
prethodni odlazak u teretanu. Nakon toga smo prešli na razgovor o tome šta će
se raditi na današnjem času. Objašnjena je struktura narednih časova I značaj
onoga što će naučiti za student.
Deo vremena
je iskorišćen za objašnjenje metoda I načina zagrevanmja za trening nogu.
Govorilo se o značaju zagrevanja I pravilnom izvoženju istog. Dati su primeri
kako bi to zagrevanje trebalo da izgleda I koliko bi trebalo da traje.
Do kraja
časa bilo je reči o samom treningu nogu, objašnjenju svake pojedinačne
vežbe I mišićima koje one pogađaju. Objašnjeni su različiti treninzi nogu I
rezultati koji se dobijaju od svakog. Demonstrirane su vežbe koje su studenti
zahtevali, a na kraju je odgovarano na njihova pitanja vezano za praktični
deo.
Нема коментара:
Постави коментар